عسل جونعسل جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
شروع زندگیمونشروع زندگیمون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابا عبدالرضابابا عبدالرضا، تا این لحظه: 46 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامان حدیثمامان حدیث، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

شیرینی زندگیمون عسل

بدون عنوان

1392/9/16 17:32
نویسنده : مامان
171 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چند روز از خونه مامان جون برگشتم و اول اومدم وبلاگتو نگاه کنم و دیدم دوستان چقدر به ما محبت دارن از همشون بابت محبتاشون ممنونم . چون بابای عسل آخر هفته ها میره دانشگاه من و عسل هم میریم خونه مامانم و چون اونجا اینترنت نداره بنابراین نمی تونم وب عسلو آپ کنم . طبق معمول اول اومدم سری به وبلاگ دوستان بزنم بعد ماجراهای این چند روزو بنویسم که متاسفانه وقتی وبلاگ آوای عزیز رو دیدم و اتفاقی که براش افتاده رو خوندم واقعا انرژیم از بین رفت .

اینم آوای عزیز لطفا برای سلامتیش دعا کنید .

به زودی میام و از این چند روز می نویسم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهناز
17 آذر 92 0:28
سلام مامانای عزیز حسابی محتاج دعاهای شما مامانای مهربون هستم 2ماه اقدام ب بارداری کردیم اما موفق نشدیم تو رو خدا واسم دعا کنید....خیلی ناراحت و ناامیدم.....
مامان
پاسخ
عزیزم انشالله که به مراد دلت می رسی ولی دو ماه برای ناامید شدن خیلی زوده .
مامان گلشيد
17 آذر 92 7:59
اميدوارم خداوند به حق اين روزهاي عزيز و دردونه امام حسين شفاي همه مريضا رو بده و آوا جونم حالش خوب بشه و به سلامتي برگرده خونشون منم بعد از چند روز كه اين پست رو توي بلاگ الميرا جون ديدم حسابي شوكه شدم اميدوارم زود خوب بشه
مامان
پاسخ
انشالله
مامان لي لي
17 آذر 92 22:56
سلام نميدونم چي بگم فقط مرسي واقعاً مرسي نميتونم اشك هام رو كنترل كنم نميتونم جبران كنم ممنون كه شفاعت أواي من و خواستي ممنون از نذر و نيازات ممنون دلم پوسيد خيلي دلتنگ بودم مرسي كه پست براي خوب شدن أواي من گذاشتي الهي فدات شم
مامان
پاسخ
عزیزم خدارو صدهزاربار شکر که دختر نازم حالش خوبه
مامان لي لي
18 آذر 92 0:51
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گلشيد
20 آذر 92 12:31
خدا رو شكر كه حال آوا جونم خوب شد
مامان
پاسخ
آره خدا رو شکر . ولی مامان لی لی انگار زیاد سرحال نیست چون کم کار شده . انشالله هر جا هستن سالم باشن.