عسل جونعسل جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
شروع زندگیمونشروع زندگیمون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا عبدالرضابابا عبدالرضا، تا این لحظه: 46 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامان حدیثمامان حدیث، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه سن داره

شیرینی زندگیمون عسل

5 ماهگی

1392/10/15 13:11
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

5 ماه پیش شما فقط وقتی 18 دقیقه بود که به دنیا اومده بودی من برای دیدن روی ماهت ثانیه شماری می کردم . فقط صدای گریه تو رو می شنیدم در حالیکه کادر اتاق عمل مشغول صحبت کردن بودن . 

خدا یا شکرت حالا دختر 5 ماه و 18 دقیقه ای من روبروم خوابیده و داره برام می خنده .

خدایا بابت لحظه لحظه بودن با عسل ازت ممنونم و خدایا شکرت . 

دختر گلم 5 ماهگیت مبارک....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماما ن آیدا
17 دی 92 22:49
خانومی ایشالله که جواب آزمایش دخترت خوب باشه اصلا غصه نخور مردم دور از جون یه سریاشون از سر نادونی وبه نظر من بیفرهنگیشون یه چیزایی میگن به دختر منم زیاد میگن این چرا اصلا رشد نمیکنه ولی توکلت به خدا باشه و با کمال آسایش به دخترت شیر بده
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا از اینکه دوستان گلی مثل شما دارم خدا رو شکر می کنم.
مامان فاطمه
18 دی 92 14:09
پنج ماهگیت مبارک خانم گل
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
سحر
21 دی 92 18:06
من بچه ندارم اما چندتا بچه دار دوروبرم هستن که یکیشون خیلی میناله از اینکه هرکسی یه چیزی میگه مثلا میریم مهمونی بچه ش نسبت به اون محیط ناسازگاری نشون میده گریه میکنه هرکی میاد یه نظریه میده یکی میگه خوابش میاد یکی میگه گشنشه یکی عرق نعنا میاره و ....... بی خیال اصلا به حرف دیگران توجه نکن ماشا... خیلی هم خوبه . ارامش خودتو حفظ کن و به وظیفه مادریت تو این مدتی که وقت داری تمام و کمال در اختیار فرزندت باشی فکر کن همین .
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم . انشالله به زودی معجزه زندگی تو هم میاد