عسل جونعسل جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
شروع زندگیمونشروع زندگیمون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
بابا عبدالرضابابا عبدالرضا، تا این لحظه: 46 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامان حدیثمامان حدیث، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

شیرینی زندگیمون عسل

علاقه مندی های عسل

1392/8/9 1:57
نویسنده : مامان
235 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این پستو برات می ذارم گلم توی خواب نازی هستی عزیزم و منم چون عادت ندارم انقدر زود بخوابی طبق روال شب های گذشته بیدارم . بنابراین تصمیم گرفتم بیام و وبلاگتو آپ کنم . عزیز دلم این روزا خیلی به اطرافت توجهه می کنی وقتی میذارمت روی تختت و موزیکال رو برات روشن می کنم آروم می شی و با حظ و خوشحالی نگاهش می کنی . دیگه وقتی تمیزی و گرسنت نیست روی زمین خودت بی سر و صدا بازی می کنی و وقتی خسته می شی یکمی لوسی گریه می کنی تا بغلت کنیم فدات شم . دو روزه که دستاتو پیدا کردی خیلی خنده دار دستاتو به هم گره می کنی و جالبه نمی تونه اونها رو از هم باز کنی عزیز دلم و من با دیدن هر کدوم از این صحنه ها غرق لذت میشم. توی خونه سه چیز هست که خیلی بهش توجه داری . اولیش تی وی که وقتی روشنه خیلی با دقت بهش نگاه می کنی و انگار داری برنامه مورد علاقتو ازش نگاه می کنی . 

وسیله بعدی روشناییه. نمی دونم چی توش می بینی که ساعتها بهش خیره میشی حتی بهش می خندی و یا اخم می کنی .

 

 

بعدی هم این تابلو .

 

چند تا عکس هم میذارم توی ادامه مطلب .

قربون چشمات برم مامانی.

فدای خودت با گوشواره های نازت .

در حال تماشای آویز موزیکال .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان فاطمه
9 آبان 92 2:14
سلام
چه اتفاق جالبی
دقیقا همین اتفاقی که برا شما افتاده واسه منم امشب افتاد
آخرسری گفتم قبل از خواب برم وبلاگای به روز شده رو ببینم که به وب شما برخوردم
دختر منم همسن دختر شماست و دقیقا همون کارایی که شما در وصف عسل جون گفتید رو انجام میده
حتی به آویز تختش که مثل آویز عسله خیره میشه
بهمون سر بزنید
خوشحال میشیم

ممنون که به ما سر زدید . حتما به وبلاگتون میام.

مامان لي لي
9 آبان 92 2:16
سلام به مامان عسل نازنين كه اومده شب نشيني
مامان لي لي
9 آبان 92 2:17
اي جان
نميدونم چرا بعضي چيزا مثل تلويزيون و.... انقد توجه اين كوچولوهارو جلب ميكنه


بعضی از اوقات انقدر به این وسایل می خنده و باهاشون حرف می طنه که من می ترسم .
مامان لي لي
9 آبان 92 2:18
قربون دختر نازم برم كه بدون اينكه مامان گلش و اذيت كنه خودش تو زمينش بازي ميكنه
فداش بشم من الاهيييييييي
عاشقشم


خدا نکنه مامان لی لی عزیزم .
مامان لي لي
9 آبان 92 2:20
من از دست اين اوا خانم خواب ندارم خواهر😭😭😭


عزیزدلمه آوا جون شاید به خاطر سر کار رفتنته همکار منم بعد از اینکه سر کار اومد می گفت دخترش دیگه شبا نمی خوابه و انگار یه جورایی با حرص و ولع شیر می خوره . منم می ترسم عسل اینطوری بشه.
مامان امين
10 آبان 92 9:36
واى الهى فداى اين دخمل خوشگل بشم با اون چشماى نازو قشنگش حتما برا اين دخمل خوشگل اسپند دود کن عزيزم




خدا نکنه عزیزم . مرسی خاله جون که به ما سر زدید


مامان آیدا
10 آبان 92 12:43
عزیزم آیداهم مثل کوچولوی خوشگل شما عاشقه تلویزیونه خانمی دخترت خیلی بانمک ونازه خداحفظش کنه


مرسی عزیزم آیدای شما هم خیلی نازه . خدا همه بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنه
مامان لي لي
10 آبان 92 14:03
سلام به مامان گل و مهربوووووووون عسل جونم و ببوس با معرفتتتتتتت😘😘😘 نه خواهر اوا از أولم شبا بي خواب بود همه ميگفتن چله اش بشه خوب ميشه اما زهي خيال باطلللللللل🌺🌺🌺🌺
مامان لي لي
10 آبان 92 14:04
خصوصي🌸🌸🌸🌸🌸🌸
مامان لي لي
10 آبان 92 14:06
من كه خواهري خودم و راحت كردم تا قبل چارشنبه به تمام لينك شده ها سر ميزدم
اما از چهارشنبه به بعد هر كي بم سر ميزنه را بهش سر ميزنم😘😘😘😘


مرسی که همیشه به ما سر می زنی عزیزم.
مامان لي لي
10 آبان 92 14:09
آدميزاده ديگه به قول حسين پناهي بعضي وقت ها از خودشم خستس دلش ميخواد خودشم برداره بندازه دور
مامان لي لي
10 آبان 92 23:26
بوووووووووس به عسل جون فندقم و مامان نازش
عاشقشممممممممممممم

ماماني دخملم و بخوري من تهناي تهنا ميشم به خداااااااااا😘😘😘😘😘


خدا آوای نازمو برات حفظ کنه و همیشه سالم و خندون کنارت زندگی کنه عزیزم.
مامان لي لي
11 آبان 92 1:49
وأي ماماني من أصلا يادم نيست خصوصي برات گذاشته بودم
أصلا يادم نيست بزار به پاي فكر مشغولم اگه يادم اومد ميام ميزارم ببخشيد تورو خدا💐🌺🌺


عزیزم پس اگه یادت اومد اصلا خصوصی نذار چون هیچ کدوم از ایمیلام باز نمیشه معمولی بذار من تاییدش نمیکنم ممنون نه بابا منم بعد از زایمانم خیلی کم حواس شدم و هیچی یادم نمی مونه
مامان لي لي
11 آبان 92 1:56
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!




ممنونم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم .


مامان لي لي
12 آبان 92 1:57
مرسي ماماني از محبت بي حد و مرزت و مرسي
از اينكه مارو با قران متبرك كردي😘
ببوس ناز دخترمو


ممنون عزیزم . واقعا نازگل خانم ماشالله داره
مامان لي لي
12 آبان 92 4:34
بوووووووس براي دوست خوبم و دخمل نازش💐💐💐💐


مرسی گلم
مامان لي لي
12 آبان 92 22:22
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن... ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘
مهتاب
12 آبان 92 23:54
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ ما سر زدی گلم ماشالا به این دخمل ناز که فقط یک روز از دخمل من کوچیک تره خدا حفظش کنه دوست دارم جوجو طلاااااااااااا


ممنون دوست عزیزم باعث افتخاره که دوست خوبی مثل شما داشته باشیم
مامان گلشيد
14 آبان 92 11:02
چه دخملي